neděle 16. ledna 2011

Tak už sa nám sezóna blíži a ja stále nemám fixie. Preto by som sa vás chcel všetkých spýtať, či nemáte, alebo nepoznáte rám na predaj. Môže to byť aj silnička na prerobenie. Na značke až tak nezáleží, kludne aj favorit, len aby bol použiteľný.

Pár rámou som už mal možnosť vziať, ale niekedy sa pozastavujem na "vychytávky", ktorým dokázali rámy sprasiť.



Drôt ktorý vedie snáď cez všetky trubky od vidlice až k zadnej prehadzovačke. Možno sa pokúšali o elektornicky riadené prehadzovanie.






"Nádherný" zadný mostík. Pekne sprasená práca.

5 komentářů:

  1. Čau Kubo, vidím to na výlet na Veledrom. Tak si jistě z něčeho vybereš. Řekni mi akorát, kdy máš v nejbližší době čas. Taky tam něco potřebuju, sjedem tam spolu.

    OdpovědětVymazat
  2. @Martin. Ja mám teraz dva týždne úplné volno, takže sa ti dokážem prispôsobiť ako to bude tebe vyhovovať. Snáď iba cez víkend nebude v Brne ale keby si mal čas iba v tedy tak si to nejako vybavím.

    OdpovědětVymazat
  3. OK, zavolám tam a dám ti vědět, kdy tam můj kontakt bude.

    OdpovědětVymazat
  4. @Martin: Já bych zašel na Velas s vámi...dej mi pls vědět kdy. Můžu teď kdykoliv:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jejda,tak to vypadá na pěknou trestnou výpravu na Favál,Martine jestli si vzpomeneš,tak mě tam vem pár kožených pásku do klipsen,nejlépe černé...Předem dííík.

    OdpovědětVymazat