neděle 9. ledna 2011

Eddy dostal novou omotávku

Dnes jsem trochu poladil Merckxe. Dostal novou omotávku a kratší představec (3ttt ze 13ti na 9cm).


7 komentářů:

  1. Podle mě by tomu víc sedly klasický nebo dráhový oblouky...tyhle se mi až tak nelíbí...a normální řetěz:)

    OdpovědětVymazat
  2. JSt: To asi nerozumim, ale co se mi líbí a co ne, to snad napsat můžu, né...?:P

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadáš jak porodník!!! :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. K těm ródlům... nejlepší na nich je, že takový mám jen já! Nejhorší by bylo, kdybychom měli všichni kola jak přes kopírák.

    OdpovědětVymazat
  5. nevim, co jsou ty martasovy rodla zac. tvarem jsou jak stary drahovy. treba soma je dela pod nazvem "major taylor". mne se libi. ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. @JSt: tobě se líbí spousta ošklivých věcí...:)

    OdpovědětVymazat