sobota 1. ledna 2011

fixovani na pryglu

jedini s bretem jsme zachranovali cest brnenskeho pevneho prevodu na novorocni vyjizdce. zamyslete se nad sebou :-)). pote jsme se lehce sklouzli na lediku ;-).





7 komentářů:

  1. Nevím proč,ale zaspal jsem,máte můj respekt!

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. @Bekk: Mně ste teda hluboce zklamali...nejdřív velké plány a pak se sejdem v hojném počtu 2...tsss:/

    OdpovědětVymazat
  4. Jste krutí borci, všechna čest. Výmluv mám milión, ani je říkat nebudu...

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám jednu dobrú. Mne ukradli kolo :-/

    OdpovědětVymazat
  6. @KU3O: Kdybys to tu pozorně četl, tak by ses dočetl mou nabídku, že pokud bys chtěl jet, tak ti kolo půjčím...;) viz. http://eskaclub.blogspot.com/2010/12/pred-po.html#comments

    OdpovědětVymazat
  7. @Břeťa: Moja chyba! Dojsť možno to využijem keď bude dalšia možnosť. Každopádne zháňam finacie na nový, takže do začiatku sezóny snáď budem mať vlastný. Dizajn už mám premyslený, takže hneď ako budú lova tak bude aj bike.

    OdpovědětVymazat