neděle 9. ledna 2011

Doména .CZ

Díval jsem se na české domény pro náš spolek a situace se má takhle...
  • fixedgearbrno.cz  je volná
  • fixedgear.cz  je obsazená
  • fixedbeerbrno.cz  je volná
  • fixedbeer.cz  je volná
  • pevnyprevod.cz  je volná
  • pevnyprevodbrno.cz  je volná
  • fixedgeargang.cz  je volná
  • festky.cz  je volná
  • brnenskefestky.cz  je volná
  • fgb.cz i fbb.cz  jsou obsazené
Co se vám zdá nejlepší? Cena na rok 229 Kč.

10 komentářů:

  1. Jedna doména lepší než druha,je fakt z čeho vybírat. Do budoucna a podle vyhledávače bych řekl že nej je festky.cz, jsem i pro fixedbeer.cz a fixedbeerbrno.cz není taky špatný,ale podle mě už moc dlouhý.
    Jsem pro fixedbeer.cz

    OdpovědětVymazat
  2. OK. To máme jeden názor a co vy ostatní? Jakej je váš favorit? Nebo vás napadá ještě něco lepšího?

    OdpovědětVymazat
  3. bych bral standardni nazev brnofixed.cz . za me by tam to brno melo byt obsazeno. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. @Bekk Vyhladávač to nehladá iba podľa názvu, takže to je nie je až také poctatné.
    Ja osobne by som bral radšej anglický názov ako český. Takže favorit je fixedgearbrno.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já teda nevim, jestli do toho můžu nějak mluvit, ale osobně sem za fixedgearbrno.cz, brnofixed.cz nebo brnofix.cz...;)

    OdpovědětVymazat
  6. ...je vidět,že víc jezdíte než chlastáte /BEER/.

    OdpovědětVymazat
  7. @Bekk: je vidět, že chlastáš, leštíš tu svou hajtru a nejezdíš....:P :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jak jsem si mohl myslet, že dojdeme ke společnému názvu...
    Mám teda objednat fixedgearbrno.cz, jako kompromis všech možností?

    OdpovědětVymazat
  9. asi to domluvíme u pivka,co vy na to?

    OdpovědětVymazat
  10. Na pivku som nebol, takže! Ako to dopadlo s doménou? :)

    OdpovědětVymazat