pátek 14. ledna 2011

Boty na Fixed gear

Za poslední dva roky obuvnický průmysl vychrlil hned několik zajímavých bot na fixky jako jsou Adidas Brooklynmachine (po těch prahnu už pár měsíců,ale marně),Adidas Hypebeats,DVS Cadence,Vans Vault Brooks,Solebox Bianchi... Bohužel jediný který se dají u nas sehnat jsou žlutý DVS za 1990.- Za absolutní klasiku však stále patří Vans Authentic.





















6 komentářů:

  1. nebo muzes poridit klasicky botasky http://pedal-project.com/shop/index.php?id=produkty&detail=55-botas-66-classic-no-20-sad-clown .

    OdpovědětVymazat
  2. No ty DVS se mi zrovna líbí. Ani ty první adidasky nevypadají zle:) Já si akorát koupil ve slevě Adidas Beckenbauer Allround Brown/bone za 1,5K http://www.trainerstation.com/adidas-beckenbauer-allround-brownbone-leather-trainers-p-12231.html?siteid=56019&source=webgains / Taky nevypadají nejhůř...:)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrej typ ty botasky,znám je ,ale nějak jsem na ně zapoměl 1900.- je za ně celkem dost. Kdyby jste našli někdo při brouzdání netem ty Ady Broklynmachine,tak mě dejte info. Sabit je teď v CH a má za úkol mi je dovést.

    OdpovědětVymazat
  4. Břeťa: ty jsi si je objednával přímo z těch stránek (www.trainerstation.com)? Mám tam taky jeden objev kdyby se někdo přidal?

    OdpovědětVymazat
  5. NN, kupoval sem je v ADIshopu na Masaryčce...:) Zrovna měli 40% OFF, tak vyšly na 1,4K:)

    OdpovědětVymazat