úterý 4. ledna 2011

Staro(fixedgear)brno

Chapi, navrhuju schůzi ve čtvrtek večer v 8, třeba jako minule, aby každej věděl.
Kdo může, ať prosím do komentáře potvrdí účast. Dík

7 komentářů:

  1. Jo ja som za. Teraz to možno bude trochu pokulhávať u mňa pretože mám vela skúšok a tak ale inak mi to celkom vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky předběžně hlásím spoluúčast...;) I když bych možná zkusil nějaký jiný lokál. Nějaký nekuřácký...:D

    OdpovědětVymazat
  3. Břéťo, jestli se toho chopíš a něco bookneš budu rád. Samosebou kuřácký to být musí, jinak nevím kde bych kouřil...
    Zatím to vypadá na mě + Čuliho + tebe + snad Bekim + snad JST.
    Zkuste napsat i tomu chlapíkovi, kvůli kerýmu jsme na Prýglu dostali ty dresy. Já na něj kontakt nemám.

    OdpovědětVymazat
  4. No ja bych i prijel na Fixne,akorat teda nekam kde me pusti i s bikem dovnitr. Prijdu na tuti,ale at to neni nekde v Bystrci,nekde v centru idealni,Severku mam z ruky,ale pokud nebude neco lepsiho budu tam na 20h +/-.
    PS.:na toho chlapika tel.nemam...

    OdpovědětVymazat
  5. No já se do toho moc angažovat nemůžu. Zatím ještě nevim,jestli budu mít čas. Zítra mám konzultaci diplomky a všechno závidí od toho, co mi na ten můj výtvor poví vedoucí...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jak teda večer? Kam se jde?

    OdpovědětVymazat