středa 25. dubna 2012

Wanna loukoť?

1. vezmeme obyčejné zapletené kolo


3. poheftujeme loukotě k ráfu a nábě

5. vytmelíme dírky pro niple, hodíme
do laku a je hotovo
2. flexou napajcujeme trubku na "loukotě"
4. vystříháme špice, zabrousíme sváry
6. po nasazení do vidlice macho efekt zaručen
Poznámka pod čarou:
Dovážit to kolo asi půjde, ale co bude během jízdy dělat starý nízký ráfek mezi loukoťěma raděj nedomýšlet. Na zeď každopádně super. ;-)

4 komentáře:

  1. Všetko je to o experimentovaní..
    Na prvý pohľad si poviem, tak toto je pekná blbosť, ale funkčné to samozrejme kľudne môže byť. Pozerám, že sú natom celkom slušné kusy zvaru, a zrejme ráf aj dostal zabrať čo sa týka deformácie. asi aj absentovala stolica na presné zváranie, čo môže byť naozaj dôležitý fakt pri rotácii, tie milimetrové odchýlky myslim.
    over all: vyzerá to dobre..
    Mačo man..

    OdpovědětVymazat
  2. je to uz docela stara zalezitost, jen jsem si dnes rano na tento pocin vzpomnel...
    imho aby se raf tolik nedeformoval, varil loukote do uz vypletenyho kola. ty milimetrove odchylky jsou posleze snadno vyvazitelne. ovesm ty useky rafu mezi loukotema pujdou zbortit holyma rukama, hadam.
    u starych alu aerospoku je citit, jak se raf deformuje doplacata mezi mezi spokama a to je to hlinik vyssiho profilu...
    kazdopadne machrovinka to je paradni ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. joo, tak proto si jel tenkrat do Taiwanu, ses tam ucil jak varit kola na kolene doma, supr praca! )

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to pěkně.
    Ale loukoť není paprsek!

    OdpovědětVymazat