úterý 10. dubna 2012

Výlet z dediny do veľkomesta.


"Spinning spokes and telling jokes" To live and ride in LA


Tak tento týždeň máme znova šancu ukázať čo v nás (nie) je a zajazdiť si. Miesto sa nám mierne zmenilo z Príglu na Práglu. Je to síce iba jedno blbé písmeno, ale spraví to 200km, takže treba sa dohodnúť na tom ako, sa zmenou písmena vyrovnáme!

Ešte na závode padol návrh, že nie je nad to ísť vlakom - rýchlikom. Kúpime jeden lístok pre všetkých za kačku, alebo sliepku, a pokocháme sa moravskou a českou krajinou okolo vysokorýchlostnej trate Brno-Praha. Síce ani vo vlaku si nemôže dať vodič pivo, ale na rozdiel od auta bude vodič tri vozne pred nami a nie je náš kamarát. S pivom naňho môžme kašlať, nech si pije limonádu s Tesca a dáva pozor na cestu. 
Takže som urobil menší rešerš a mám toto:

  • 08:20 11:54  - úschova, alebo spolubatožina, s možnosťou rezervácie; 
  • 08:40 11:18  - úschova s povinnou rezerváciou predom;
  • 08:48 12:10  - úschova, alebo spolubatožina, s možnosťou rezervácie;
  • 10:20 13:54  - úschova, alebo spolubatožina, s možnosťou rezervácie;


Závod začína o 14:00, takže pokiaľ chcem zažiť otvárací ceremoniál mi vyšli vlaky vyššie. Ondra mal fajn nápad, že by sme mohli pricestovať niečo pred závodom a pojazdiť, proti čomu rozhodne nie som, ale keď bude pršať tak sa na to možem vypišať. Neviem koľko nás pôjde, cena pre šiestich však vychádza na 200kč (jednosmerná) + 25 alebo 30 Kč za bicykel. Ak nás pôjde viac, bude samozrejme  cena o niečo nižšia. Na spiatočnej sa môžeme dohodnúť, čo by bolo fajn, aby aj doprava späť bola low budget, a znížili sme si tak cash flow. Niečo skorej ráno budem rozhodne preferovať (spať sa dá aj vo vlaku).
Ďalšia možnosť je Čmeliaka od nášho dobrodárcu Radina. To by vyšlo fajn cenovo, ale neviem, ako funguje preprava so šiestimi festkami. Ak má niekto skúsenosti, alebo po ceste stretne Dům pánů z Lipé, mohol by sa teti za pultom spýtať. 
A posledné je samozrejme auto. Ale to by sa hodila dodávka, bo aspoň niekoľko áut. Jedno auto mám a s ním 2-3 ludí vezmem (mám fábiu combi, tak asi aj s rozloženými bikami).

Tak to skúste zvážiť a pouvažovať a pokiaľ má už niekto vytiahnuté liatadlo, tak samozrejme nebránim sa a kľudne preletím. Ja ho mám ešte zazimované. 
Zajtra, alebo vo štvrtok, podľa toho kedy sa nás zíde viac (pre mňa za mňa ja si pôjdem zajazdiť oboje dni), by sme mohli dať scuka a dohodnúť sa. Táto zpráva neplatí iba pre tých čo idú závodiť, ale aj pre tých čo idú iba vlnovať na tribúny. Čím viac nás pôjde tým lepšie. Takže všetci teraz písmenkujeme pod článok!


Zdrar jak Krno!

2 komentáře:

  1. Tož já su pro ten vlak co jede brzo ráno jak už bylo řečeno výše.
    Akorát s tou cestou zpátky bych asi počkal do neděle večer nebo i pondělí a udělal bych si z toho víkend. Ale to už je pouze můj soukromý plán, což ovšem neznamená, že bych nevítal vaši společnost!

    OdpovědětVymazat