pátek 6. dubna 2012

Sabitova růžovka

Sabit se po návratu do vlasti hned posadil na svůj růžovej speciál. Rám si nechal vyrobit u místního stavitele Otoupalíka přesně na jeho postavu. Campa náby má napletený na Remerxech, kliky Walter, sedlo Giro (právě se mění za růžovýho Brookse), retro představec s juniorskýma uřízlýma bullhornama.
Co vy na to?


5 komentářů:

  1. Muchomůrka růžovka (Amanita rubescens), často nazývaná jen růžovka či masák, je výtečná jedlá houba z čeledi štítovkovitých.

    OdpovědětVymazat
  2. Ad1: Chybí mi chrom na patkách a korunce a přebývají polepy Colna, jinak super...;)

    Ad2: Sere mě, že BLrejs nebyl minulý týden - to má u mě JSt schovaný...:P

    Ad3: Juro četl si můj koment pod Zeitungsfestkou?

    OdpovědětVymazat
  3. tam zadne dykóly nejsou ;-)
    ted jsem to cetl. kdyz bych na to daval jinci rodla, tak echt drahovy. klasickych oblouku mam doma par, ale vsecko stribrny. ale dik za typ. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. je to teplý.
    míň růžový, míň fake samolepek a víc punku, slečinko.
    víšco, sranda nemusí být pořád,)

    OdpovědětVymazat