pondělí 16. dubna 2012

My fixed gear anniversary

Procházel jsem staré fotky a úplnou haluzí jsem zjistil, že dnes jsou tomu rovné tři járy, co jsem prvně sedl na svou festku.
lisovaná fávo nába, klínkové kliky,
sedlovka s nasunovacím zámkem... prostě hájtek ;-)
Přiznám se, že mně připadne, že na tom jezdím dýl a nemohl jsem se furt dopočítat, přestože datum 16.4.2009 mluví jasně. Tři roky mně potvrdil až sčot výletů do Vídně. Dvakrát sólíčko a naposled Fixed Beer Vienna v tlupě ;-). Tradici počítání roků ztrávených s festkou na Vídně bych rád zachoval ]:-).
Toto "výročí" mě donutilo k lehké sumarizaci dění na české (a slovenské :-D) fixed scéně. Za minulý rok jsme udělali obrovský krok dopředu. Nejen víkendový Garage race je toho zářným příkladem. Víc takových akcí!
Závěrem třikrát p... Ale neee. Závěrem na FBB ještě nepublikované dickcam :-) video se sedlovkou místo rodel. Dobrou chuť ;-).

2 komentáře:

  1. Já poprvé sedl na festku 15.Září 2010 =))

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná retrospektiva Juro. Na tohle video jsem narazil ještě předtím, než jsem tě poznal a musím říct, že je super dodnes. Mohli bychom takhle zaznamenat víc našich akcí, zvlášť když kluci z AFL mají GoPro.

    OdpovědětVymazat