neděle 25. září 2011

Pondělní klopenky na Velasu

26.9. sraz v 18h na Velasu!
Kdo?

9 komentářů:

  1. Pokud se nějak domluvím s Jurou na to zadní kolo taky se ukážu =))

    OdpovědětVymazat
  2. culi: kdyz prijdes na velas s kolem, budu mit pro tebe zadni. vem i dusu (nejlip s hodne dlouhym ventilkem) a plast. napis sem, ze jo, at se s tim netaham zbytecne ;-). jo a vem si i nejaky vetsi prevodnik 52-53z. na kole mam 20z pastorek a nechcu ho menit... na velas to je moc lehky, ale na vikend ok kvalt ;-).

    OdpovědětVymazat
  3. Já se určo stavím ,ale asi ze silnicou, na festce mám v 3,14či hlavák =//

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj kluci,
    stavím si festku (favo, většinou původní díly, vše z druhé ruky, chudý život studenta ;) a onehdá jsem se přestěhoval do brna.
    jediné co mi ještě hapruje je převod. vepředu mám klasický 46zub a vzadu dalších 20. proto sháním nějaký těžší /17, 15, apod./ na ježdění po brně. poradíte nějaký obchod? nebo klidně i z druhé ruky :).
    je to klasik šroubovací torpedo.
    díky za každou radu.
    s pozdravem
    domo

    OdpovědětVymazat
  5. Spis bych se poohlidl po prevodniku a to 52 zubu,tezko rict co mas za torpedo...Jinak v Brne zkus bud NSM v Zidenicich,nebo RockRoad na Palackeho ulici,osobne bych vyhodil to torpedo a dal si tam fix! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. já tam mám fix ;) torpédem jsem myslel, že tam šroubuju pastorek z torpéda :)

    OdpovědětVymazat