pátek 23. září 2011

Fixed Beer čepky

V komentářích přijímám objednávky, tak neváhejte.
Ocením i konstruktivní připomínky k designu.

14 komentářů:

  1. jednoznacne varianta jedna.
    culi: pocitej plusminus 120,-

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem pro prvni typ,beru si 2ks!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mě víc libí první a cena je hafo pohodex =))

    OdpovědětVymazat
  4. Na té první variantě jsme se víceméně domluvili. Na dalších obrázcích jsem zkoušel, jak by to vypadalo bez bílého pruhu, příp. s větším cyklistou a bez fixed beeru nad ním, nebo vepředu.
    Další možností je nahradit bílý pruh UCI duhou.
    Zatím to teda vychází na Č:2, B:2, J:2, M:2.
    Co vy ostatní, máte zájem?

    OdpovědětVymazat
  5. OK, takže ješte si píšu U:2 a S:2.
    CO Drahoš, případně Mack a Verča???

    OdpovědětVymazat
  6. já chcu, to je jasný! 1ks mi stačí. Design je dobrej!

    OdpovědětVymazat