pátek 13. května 2011

Pivo, jégr, zelená, hruška, rum...no a festka

Po takmer pol roku som sa konečne aj ja dostavil na pivo s festkou. A akcia dopadla nad očakávania. Po váhaní, kam to zapíchnúť sme to nakoniec dali do krčmi v Řečkovicích, ktorá ako bonus mala nenormálne dobrý stojan. Každý fotil, čo mohol.



Najprv to malo byť iba pivo, ale keď Martin pár-krát skukol radar a zistil, že domov to za sucha nepojde, teda aspoň zatial, tak sme ostali.



Cestou späť som si nechcel zašpiniť tričko od cákancou, tak som šiel hore bez, z čoho mi prvých 500m bola riadna kosa. Ako sme tak šli v polopelotóne, tak sa mi podarilo predným kolesom zasiahnuť zadok JSt biku. Čo si pamätám, šupa to bola riadna, ale ako zázrakom som vôbec nespadol ani nezapackoval. Pozerám dopredu, 8mička žiadna, tak hovorím, bomba nič sa nestalo. No keď som sa ráno prebudil (v noci ma to ani nenapadlo a naviac som moc nevidel:)) a zahliadol ten úkaz vo výplete, skoro ma porazilo. Takže bez raňajok rovno do servisu, kde mi to za 130Kč vymenili a vycentrovali.

4 komentáře:

  1. Byla to supr akcicka,hodnotim i celkem dobrou ucast 6ti festaku a dvou pesaku.

    OdpovědětVymazat
  2. Wuaaa..vyzerá to na dosť dobrú akciu! Ja som vedela že sa nemám učiť ale ísť :D Aj tak som sa nič neučila :(

    OdpovědětVymazat
  3. Tažko je plakať nad rozliatym mliekom:)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný siesta chlapy, tož ja bych také bral takové blázny, tady v Chomutově :)

    OdpovědětVymazat