pondělí 9. května 2011

2nd London report

Tak som sa vrátil z veľkého Londýna, kde som okrem futbalového zápasu sledoval aj dianie na ulici, aby ma nezrazila vystajlovaná festka. No na počudovanie tam jazdili dosť pokludne a všetky vekové kategórie (aj cenové). No okrem poznatku, že jazdiť na biku môžu úplne všetky kategórie, som zistil, že ani Kryptonite nie je neporaziteľný (jeden mám doma tak dúfam, že sa mu nestane to isté).



Fixed gear shop v Soho

















Prestrihnutý Kryptonite. Aj keď je pravda, že zámok vydržal, len lanko nie.



















No a nakoniec prianie, aby som aj ja takú stretol :P

7 komentářů:

  1. No budem musieť otvoriť oči :P

    OdpovědětVymazat
  2. To by bolo celkom fajn pri jazde na bicykli :D

    OdpovědětVymazat
  3. nechybel ti bajk? ;-) u nas bych byl zatim s kryptonitem klidny. jsi jeden z mozna deseti majitelu toho zamku v ceskoslovensku a od pohledu budi respekt :-)).
    eva: to jako jezdis na festce po brnisku? cumim kolem sebe a zatim vidavam fixovat jen samy adamy, evu zadnou :-).

    OdpovědětVymazat
  4. JSt: no možná jazdím v inej časti Brna :) Teraz viac-menej som len k videniu do školy a zo školy :D pretože mám napráskaný týždeň so skúškami takže sa nemám čas promenádovať :) Hovorím že stačí otvoriť oči, ale počula som že v Brne jazdia možno dve (aj so mnou :D )

    OdpovědětVymazat
  5. Oči otváram na zelenú, na červenú ich mám radšej zatvorené. Tak môžno práve vtedy prepásnem správny okamžik. Ale to, že tu jazdí dievča na festke už prekonalo moje očakávania, a keď vravíš, že dve tak... no ... je to jasne! :)
    JSt: to dúfam, že budí náležitý rešpekt, veď váží ako poriadny nákup :D

    OdpovědětVymazat
  6. KU3O: Musím sa chlámať z toho semafóru lebo akurát dnes som mala pocit že jeden cyklista išiel ako s klapkami..nevidel nepočul len som ho skoro sundala :D Možno si to bol Ty(ale nemal fixku tak asi nie)..

    OdpovědětVymazat