úterý 3. května 2011

brno-wien-brno



snad to davam na vedomi dost dopredu, abychom se zvladni zesynchronizovat. akci brno-viden-brno bych videl na jeden z vikendovych dnu 14.-15.5. nebo dalsi vikend 21.-22.5. osobne preferuju soboty, nejlepe tu 14.5. cela streka hodi kolem 300km. kdo se neciti na celou trasu, je mozna alternativa zlutakem do vidna s kolem (vlak je nesmyslnej ranec), a odtahnout to tem tvrdsim :-)) na zpatecni ceste.
vsecko samo zavisi taky na pocasi. ten bus by to pripadne chtelo zarezervovat dostatecne dopredu. z bajku staci vyhodit kola a cely to strcit treba do velkyho igelitovyho pytle na odpadky.
galuskacum bych doporucil nalit nejakou antipuncture sracku do galusek a jeste vzit jednu galdu nahradni - zn. stesti preje pripravenym ;-).

p.s.: tento vikend bychom mohli otocit ty novy mlyny (mikulov), jak zminoval bekk.

7 komentářů:

  1. tento víkend jedu... preferuju mikulov, popř. klentnici-výborný stoupák a café!

    OdpovědětVymazat
  2. tenhle a možná ani ten příští ještě nebude kolo =// Dyštak se ještě nějak ozvu ..=)

    OdpovědětVymazat
  3. v sobotu 7.5 jestli nebude megahnus jak dneska,bych zajel někde k těm mlýnům, spunktuju i Sabita,co se té Vídně týče,tak bych tím zatím moc ostatní neděsil,uvidíme jaká bude učast na mlejny. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. i'd like to go, please let me know.

    OdpovědětVymazat
  5. Štreka to vyzerá byť riadna, ale keď vravíš, že sa to dá tak prečo nie. Ja osobne som šiel a vyhovujú mi oba víkendy. Mlyny sú pre mňa teraz pasé, pretože idem na víkend do Londona a tak tu nebudem.

    OdpovědětVymazat
  6. Ešte ma napadlo, že by možno stačilo ísť do Břeclavi vlakom - čo nevíde draho cez IDSJMK a oddial ísť do Vídňa. Ale teda ísť opačne do Vídňa celú cestu a oddial potom spať a v Břeclavi sa uvidí čo a jak.
    Ak keď nás to nezavezie až tak tak sa mi to zdá lepšie, keďže sa budeme môcť jednať operátívne podla aktuálnej situácie a nebude nutné rezervovať bus.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mi to vychází asi jedine na toho 14.5.

    OdpovědětVymazat