středa 11. května 2011

Nemecké fixed gear obchody

Ako som staval bike, tak som využil pár nemeckých fixedgear shopov. Oboje som našiel cez Google. A tak pre niektorých, ktorý by oddial chceli niečo objednať dávám malé recenzie.



Shop má široký výber zaujímavých komponentov no takmer všetky popisky sú v nemčine, aj keď je stránka prepnutá na agličtinu. Okrem Fixedgear predavajú veci na Singla a BMX. Ja som si tam objednával veci na Fixed. Celkovo som cez neho spravil dva obchody a s obomi som bol spokojný. Prvý bol za 180€ a druhý niečo cez 130€. Všetko čo bolo označené skladom, skladom aj bolo a objednávku odoslali do dvoch dní. A pre prípad, že tovar nebol na sklade poslali emailom (po anglicky), kedy približne planúju odoslať balík. Platí cez PayPal, čo znamená bez poplatkov a balíky odosielajú pomocou DHL za príjemných 8€.

- veľa popisov k produktom nie je v angličtine
+ platba cez PayPal
+ DHL za 8€
+ široký výber



Z Befixed som nakupoval iba raz. Objednával som si komponenty, z ktorých viaceré boli ohlásené skladom, no neboli. Čiže sme si vymenili množstvo emailov kým bola objednávka odoslaná. Cez to všetko prebiehala komunikácia v angličtine a rýchlo. Dokonca mi odporučil (chalan na druhej strane, neviem ako sa volal) alternatívne komponenty, takže v závere som mal výrazne iný súpis položiek na faktúre - pozitívne. Objednávka sa platila prevodom na nemecký účet, čo pridá na poplatkoch a zdržaní. Nákup som mal okolo 200€. Zásielka následne prišla cez Českú poštu. Keď som rozbalil krabicu ma čakalo prekvapenie. Namiesto predného náboja som dostal zadný. Po podrobnejšom skúmaní som zistil, že som platil za predný, čiže chlani na tom mierne prerobili a ja som si musel kúpiť predný náboj (na výmenu sa to neoplatilo posielať).

+ výborná komunikácia
+/- posielajú veci naviac :)
- platba prevodom na účet
- viac vecí nie je skladom


S ohľadom na to, ako sa veci vyvíjajú v českej kotline, je často jednoduchšie a lacnejšie využiť lokálne obchody: funbikes.cz, brainless.cz, festka.com prípadne břeclavský moraviafixed.cz

2 komentáře:

  1. To teda cumim kolik si do te festky narval... 510E (cca 12.700kc),nebo si jich stavel vic? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Do tej prvej, ktorú mi ukradli, tak som vrazil dosť a do tej druhej -- aktuálnej som vrazil tak 200€

    OdpovědětVymazat