středa 20. června 2012

Festky na Google Street View

Pred rokom som si len tak trajdal po Křídlovickej na biku a čo nevidím? Google aut! Ale keďže som debil a nevyzliekol som sa pred ním tak tam som iba z dialky odfotený. No nabudúce keď bude Google robiť nové mapovanie, pripravím sa lepšie.


Hovnivál a ja na Google street view

 Inak až po pohlade na GSV som zistil že som presne na v tom mieste stretol chlana na festke, ktorého som nepoznal a doteraz som sa s ním ešte nestretol. Možno niekto z vás vie viac o tomto chalanovi.


Neznáma festka na Křídlovickej




Odkaz na Google Street View

3 komentáře:

  1. ten u kraso je beny na orlowski koze. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý, seš tam navždy...
    Být ovšem vyfocenej třeba takhle -
    http://images.teamsugar.com/files/upl1/1/13254/52_2008/fa6ca2dcf9ca6e2e_Picture_10.preview.jpg
    to by byla lahůdka.

    OdpovědětVymazat
  3. martas, tam vzali na jedno zamlzeni spz i ksicht :-D a podle louze to bylo fakt akutni, bych rekl :-DD

    OdpovědětVymazat