středa 2. května 2012

Štěrbův Kolonial

Dnes jsem vzal svýho ščerbáka na výlet do matičky k tatínkovi do knajpy. :-) Hospoda (teda spíš restaurace) se tváří dost na úrovni. Po vstupu s kolem se mě hned ujal číšník v dresu Kolonial :-) a kolo odvezl do šatny pro kola - prostor za dveřma na čip, kam se dostane jen personál. Byl jsem už po pracovním obědě, ale přesto jsem si dal brynzové hajzlušky a k nim dva birellíky. Chálka dobrá, trochu jsem se v duchu pozastavil nad odštípnutým okrajem talíře :-/. Všechna jídla, která nosili, vypadala moc hezky. Co jsem stačil vypozorovat, tuzemští vs. zahraniční (taloše, ruse a němce jsem zaznamenal) zákazníci byli cca půl na půl. Chtělo by to trošku lingvisticky více vzdělanou obsluhu, aby mohli nosit v rukách jen talířky a ne se jima i dorozumívat :-).
Interiér je kapitola sama pro sebe (prolezl a prohlížel jsem celou knajpu :-)) ). Od barových stoliček s Brooks odpruženýma sedlama a stupačkama z pedálů (mohli namontit nějaké slušnější než lagryc alu odlitek za 120,-), přes cyklorekvizity a fotky až po vtipné designové zakomponování cyklo součástek do zábradlí, světel apod. Rozhodopádně stojí za to se tam podívat. ;-)
Ani s kozou vás nevyhodí. ;-)

4 komentáře:

  1. Tak jako dobrý,ale na mě až moc převoněný,Poutník je Poutník!:D

    OdpovědětVymazat
  2. a ste si jistí že za tím stojí Robert???? podle mýho tedy ne...

    OdpovědětVymazat
  3. mas pravdu. se sterbem to ma spolecny akorat ty vystaveny kola. viz http://mtbs.cz/clanek/v-centru-prahy-otevrel-cyklisticky-kolonial/kategorie/ostatni
    pocit, ze to patri sterbovi jsem ziskal, ze prvni info o tom podniku jsem videl u nej. dik za uvedeni na pravou miru. mea vulva O:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to solidně. Až zas budu mít nějakou akci v Cajzlově, tak se tam možná zastavím...:)

    OdpovědětVymazat