pondělí 10. října 2011

Trening výbušnosti :-))

O co byla účast na dnešním dráhovém pondělku slabší (díky kentus počasí), o to byla sportovně nadupanější. Mira Černohlávek nám to nalajnoval jasně. Rozjetí, pak každej tři dvoustovky a na závěr sprintík na dvě kola. :-)
Na 200m s letmým startem jednoznačně kraloval Bekk, když druhýmu Ševčovi naložil 1,08s a já to uzavíral se ztrátou 1,18s O:-).
Náladu jsem si zvedl alespoň tím závěrečným sprintem. Bekka jsme pustili na prvního, aby nám to rozjel. On teda místo toho málem ujel, nicméně jsme si ho zvládli pohlídat. Ve výjezdu z prvního klopení druhýho kola jsem šel dopředu, zakousl se do forbecu a v závěru o galdu vyhrál. Po projetí cílem jsem myslel, že mě Bekkos nakonec skočil, ale cílové foto mluvilo jasně ]:-P.
Pěkně ztrávený deštivý večer pod střechou brněnského velodromu.
Zleva: JSt, Ševča, Mira Černohlávek, Bekk

8 komentářů:

  1. Gratulace vítězům, čest poraženým borci!

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý to bylo! Škoda jen,že jsme na ten Velas nezačli chodit,tak před 20 járama.

    OdpovědětVymazat
  3. Blbě vidím nebo tam Bekk testoval nový kola?

    OdpovědětVymazat
  4. Uschak: vidis dobre,akurat kola dostaly dost pokourit na sprintech a jsou tak zraly na kompletni dotazeni,vyplet je jako blato,jinak jsou rychly a lehky,jsem spokojenej.

    OdpovědětVymazat
  5. Juro ty na těch fotkách vypadáš jak dráhař-turista...:D Už by sis mohl pořídit nějaký normální dres...;)

    OdpovědětVymazat
  6. breta: proc si na neco hrat? ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. @Jura:kvůli odporu vzduchu přece...:D desetinka k desetince...;)

    OdpovědětVymazat
  8. breta: rezervy jsou uplne jinde nez v hadrach :-)).

    OdpovědětVymazat