sobota 9. července 2011

Velká cena Evropy stíhačů

Dnes mi Bekim vrazil do ruky pozvánku na Velkou cenu Evropy stíhačů pořádanou "v chrámu cyklistiky", na našem "zastřešeném" brněnském velodromu 1. června 1970 pod záštitou národního podniku Technomat :-))
Jedním z taháků pro diváky byly:
  • závody mužu a dorostenců
  • trojboj sprinterů
  • australská stíhací jízda
  • prvenství na pásce
Startují nejlepčí stíhači NDR, Polska, Švýcarska, NSR, Itálie, Bulharska, Anglie, Rakouska a ČSSR.
Vstupné 8 Kčs.

Na to konto navrhuji usporádat podobnou velkou cenu s naší FBB organizací v podobném duchu.
Prosím o nápady a vhodný termín v komentářích.
Jako bonus jsem připravil návrhy log.

6 komentářů:

  1. Navrhuju termín 27.8.2011 od 13h do ??? už jsem to předběžně zarezervoval i na Faválu,akorát se to nechce organizovat jen Martinovi a mě,tak zkuste se někdo vymáčknout,třeba jako jáá na to ůplně seru nebo jdu do toho s Váma,coo???
    Co třeba říkáte na nový logo FBB a logo aleycatu? Hee?

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já na to neseru ,ale mám před tim ty reparaty takže bych asi nezvládal dělat 10 věcí zároven. Jinak loga sou pěkný možná trošku obyč ... =)

    OdpovědětVymazat
  3. urcite se mnou mozno pocitat. pristi tyden uz bych mel byt volnejsi.
    btw. napadlo me vyuzit behem zimy toho, ze je velas zastreseny a usporadat winter session.

    OdpovědětVymazat
  4. To mi nedělejte...:( Ten termín akorát odjíždim na dovču do Alp:( Co třeba o týden dřív nebo někdy v září? Čulimu by se to taky hodilo víc. Navíc imho bude v září větší účast, protože lidi nebudou rozlítaní po dovolených a do Brna se budou sjíždět studenti...;)

    OdpovědětVymazat
  5. Před by se mi to nehodilo už vůbec,=// ale v zaří by to bylo asi nejlepší noo =))

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrej napad a rad pomůžu ale na konci Srpna budu mimo takze jsem taky pro posunutí terminu.

    OdpovědětVymazat