středa 6. července 2011

absolute single trip

...aneb zhynuti na trase :-)).
primo z prahy do brna vede cervena turisticka znacka. plan byl tedy jednoznacny. dojet do brna.
vyrazil jsem v pondeli odpoledne z praglu a toho dne se doplazil do sazavy. jeden defekt, trikrat brutal chcanec a jeden fajn kufr-krizovatka trech cervenych me dostala :-)). chybu jsem odhalil az po 3km na kopcu. nestimoval mne rozcestnik :-). dojel jsem do sazavy a tam zakempil. zacatek dle planu. prvni den sazava, druhy den zdar a treti den to dorazit.
pres noc jeste parkrat sprchlo, ale strom byl dobry destnik. jen pod nim zilo plno usaku a jeden mysak :-). tu noc nejak nedal fotak. orosil se objektiv zevnitr :-(. budicek na 5:00 rano a vyrazecka. vsecko slizky. sice neprselo, ale byl jsem furt mokrej od vody z vetvi a travy kolem cest. blato nebyl nastesti nejaky lepivy jil, ale za zadni kolo to tahalo. uz pri vyslapu z ceskyho sternberka jsem citil v nohach, ze to nebude vubec zadarmo. ten pocit se stale prohluboval. ve 14:30 ve svetle nad sazavou jsem uz mel vpodstate jasno. bud se zvladnu doplahocit do zdaru, abych chytl 20:31 posledni vlak nebo ve zdaru prespim a vlakem dojedu druhy den rano. ve zdaru jsem mel za sebou tohle a cekalo by me tohle. vlak jsem stihl ;-). tu cervenou zdar-brno jezdim kazdorocne na ogearovanym bajku a v tom stavu v jakym jsem se nachazel a jeste ted, kdyz to pisu, nachazim :-)), bych za den 120km ujit pesky nezvladl. bohuzel, cil nesplnen :'-(. nutno jeste trosku potrenovat ;-). jinac jsem to jel na prevod 34/18, coz se, i pres neuspech, osvedcilo. mit neco tezsiho, odejdu driv a s lehcim kvaltem, uz bych couval :-)).
zaverem jeste par obrazku:





p.s.: vykaslite se na nejaky silnicni volnobezky a radej poskladejte mtb, tam se obcas zacvrcet hodi ;-).

1 komentář: