středa 13. července 2011

Řeckej Salááát :-)

Dnešní postavenej SS pro jednoho Greksona.
Rám Fort předělanej ze silničky,vidlice Fort aero,kola Remerx,forbec Kalloy,oblíbené Břétˇovo sedlo Fízik Freek,Kliky Shitmano 105,řetěz Miche... Líbí?

11 komentářů:

  1. pěkný pěkný, podobný barvy až na kliky chcu taky =D

    OdpovědětVymazat
  2. Kolečko slušný, ale proč jsi k fialovýmu rámu volil modrou a oranžovou, to mi hlava nebere...

    OdpovědětVymazat
  3. Barvy vybral Sabit,původně to mělo být ještě pestřejší.
    Dopředu přijde ješte brzda.

    OdpovědětVymazat
  4. taky bych volil jiný barvy. Jinak hezký

    OdpovědětVymazat
  5. peknej stroj:)pánové mám dotaz kdo vám přeďělává rámy na dráhovy patky?máte někoho svědčenýho? my se na to dlouho chytáme, ale není čas a ted mi tady leží jeden fabec,kterej sem slíbil kámošovi. Brno mám za rohem a nemám problem to někomu hodit, na kolik to příjde? dík za info

    OdpovědětVymazat
  6. Nesedí mi k tomu ta vidle a z toho sedla se pos*re - to sem si jistej...:D

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě sem zapomněl dodat, že ten forbec by taky snesl nějaké lakování...;)

    OdpovědětVymazat
  8. LiB0e: patky ti převaří v NSM servisu na Kosmákové 1,Brno-Židenice nějakej Nakládal,akorát přes léto to nedělá nejdřív v září.Bere si 800 - 1000kč včetně patek.

    OdpovědětVymazat
  9. nějakej je dost! http://volny.cz/nsm/

    OdpovědětVymazat
  10. Nějakej je **** ... mám to u něj 2 měsíce akor si ze mě robí piču ... =))

    OdpovědětVymazat