čtvrtek 7. července 2011

Dneska někdo na noční pojezd?


Sraz můžeme dát ve 20h u Tomáška,kdo se hlásí?
Jinak tohle jsem před chvílí poskládal pro kamámoše co válí na prýglu langoše.
Rám je Crocodyl,kola Campagnolo...zbytek tak porůznu a je to SS.
bekk

12 komentářů:

  1. Já určo neE, ted jsem dojel a mám pře stovku v nohách.. takže soráč =/ ..

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to musíš jet ještě s náma vyjet nohy...žádný velký pojezdy asi bude prygl nebo taak něco...

    OdpovědětVymazat
  3. ty krávo! to je plán... sice sem se předběžně bavil s kámošama že někam zajdem, ale snad mi to odpustí. Btw. Co je to k**** za představec? A ten napínák řetězu... Hezčí obrázek nebyl?

    OdpovědětVymazat
  4. Bekku ty jeden =DD Dej mi pls číslo ja ti písnu pak SMS jestli prijedu nebo sem umřel =))

    OdpovědětVymazat
  5. Barva rámu je parádní, ale...
    přední kolo bych udělal taky fialový, vyhodil napínák a ten šíleně kravskej pastorek a rozhodně vyměnil představec.

    OdpovědětVymazat
  6. nebylo by snažší vzít jiný kolo a přelakovat ho XD http://bikehugger.com/images/blog/masi_fixie.jpg

    OdpovědětVymazat
  7. Hej tak já teda dojedu, sice se za váma budu asi plazit snad neva =D dystak psl pockejte neco malo po 20:00 su u tomaska =)

    OdpovědětVymazat
  8. Forbec je hroznej, kliky to chce černý, normální převod (co je kua tohle za kašpárka?!? 52/25?) a dostrojit zadní bremzu, když je to singl...;) Btw. by mě zajímalo, jak brzdí ta brzda na obarveném ráfku...? :D

    OdpovědětVymazat
  9. No,tak abych se teda vyjádřil k tomuhle singlu:o všech těchto nedostatcích samozřejmě vím,ale majitel si to chce ladit postupně,(nemá love)převod je záměrnej,má to na zevlerský ježdění vyloženě po štatlu,žádný rychlostní rekordy padat nikdy nebudou. Sám jsem zvědav jak to nakonec celý dopadne...

    Jo jinak včera teda byla mega kalba,dostal jsem se do nějaké časové smyčky,potože jsem dojel dom ve 3h! :-(

    OdpovědětVymazat
  10. co teprv slečna s rozbitý dynamem:-D Peněžence se ulevilo, tělu se přitížilo - tak to má být:-D

    OdpovědětVymazat
  11. bekk: ten forbec je z kolobrndy?

    OdpovědětVymazat
  12. JST: tak pozor,forbec je TTT a byl už na tom kole,
    je to od Nakládala.

    OdpovědětVymazat