středa 9. listopadu 2011

F1 resurrection



Tak po půl roce čekání mám konečně doma opravený a upravený rám na silničku. Je to jedna z posledních generací F1. Po dubnové nehodě má vyměněné obě patky, navíc přidělané nýty na druhý košík, snížený a vyměněný můstek, zadní rozteč předělanou na 130mm (pro Campa 8sp), nový lak a samolepky pod lakem. Hlava je Chorus, sedlovka Rito, Sedlo Velo Carbo-Ti (189g), forbec Cinelli A/1 90mm a oblouky provizorně 3TTT Ergo, ale budou Cinelli Top Ergo, které na mě čekají v Brně...:) Osazeno bude komplet Campou EP1 8sp (kombinace: brzdy + páky Athena, kliky + střed Veloce, náboje + kazeta + smyk Record, šaltr Daytona 9sp).



Tohle mě postihlo v dubnu...:(

7 komentářů:

  1. Břéťo moc pěkný!
    Odkud máš ty Favorit nálepky? Sháním sadu Campa Chorus 8 index (ergo páky, přehazka, přesmykač), nevěděl bys o nějaké pěkné?

    OdpovědětVymazat
  2. Nálepky jsou od Nakládala - mám už druhou sadu, protože první polepy šly do háje při přelakování. O Chorus EP1 nevím - snad jedině zkus koukat na německej ebay...;)

    OdpovědětVymazat
  3. pekny kusok.. tiez planujem poskladat klasiku.. tie paky to su dualy? Premyslam ze si ponecham klasiku packy

    OdpovědětVymazat
  4. @MP: dualy děla Shimano, Campa dělá ErgoPower...;) Víceméně to je ale skoro to samé - oboje umí řadit a brzdit zároveň...;)

    Já mám to kolo v první řadě na ježdění, takže chci, aby bylo funkční a pohodlné - proto EP...Klasiku si možná namontuju časem na další kolo.

    OdpovědětVymazat
  5. asi mas pravdu
    ja som na dualoch este nejazdil, ale bude to pohodlnejsie. nieco si zozeniem. Prerobim si aj vedenie bowdenu do vrchnej trubky - mom to mam tak isto ako aj tento Fato cez tie uska

    OdpovědětVymazat
  6. Fakt pěkný,cos dal za ty nálepky?

    OdpovědětVymazat
  7. Pokud se nepletu, tak asi 350K...za krásu se platí...:) Ale zase nutno uznat, že to Nakecovi muselo dát práci nacpat do complu, takže si to nechá zaplatit...:)

    OdpovědětVymazat