středa 10. srpna 2011

Dneska 11.8 u Tomáška v 19:30h !!! PPP (pivo,pojezd,pokec)

...bude tam i Sabovo nový Pinarello Dolomite 1978 v luxusním stavu... sedlovka,kliky+převodníky,forbec Pina... řídidla 3T,zbytek je Dura Ace. Drahovi a Kubovi beru šust´ákovky Converse,tak dojed´te.





8 komentářů:

  1. Ja som do 10 v práci, ale potom by som sa k vám pripojil. Takže potrebujem na niekoho číslo, aby som mu mohol zavolať zistiť kde ste.

    OdpovědětVymazat
  2. Zavolej, zavolej mi, číslo je pořád stejnýýýýý...;) :D // Pina je fakt pecka, kde k tomu Sabit přišel?;)

    OdpovědětVymazat
  3. jaky je heslo do blogu? fotka ze vcera!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to netuším,asi zavolej Martinovi 604221738,musí ti tuším založit přístup nebo mě ji pošli na mail c1964@seznam.cz a ja ji tam hodím.

    OdpovědětVymazat