pondělí 1. srpna 2011

Nové kolečko ve stáji.


Komlet na Shimanu Ultegře-6500 rok 2004, rám nějaká hlína s polepama Colnago, vidla taky hlína 1palcová ahead, ráfky Remerx, pláště Maxxis, sedlo Fizik. Postupně to trošku ještě doladím =))

8 komentářů:

  1. pěkná silnička,nakolik taková přijde,nemám v tomhle moc přehled.
    kdyby měl někdo zájem,tak Sabit má ty nášlapy co jsou na tomle kole,jsou teda bez kufrů zato,ale budou za simbolickou cenu.

    OdpovědětVymazat
  2. Dík, vyšla mě na 4500Kčs a byl u toho tachometr,pumpička a brašnička s duší, vše značkový žádnej šit =))

    OdpovědětVymazat
  3. tvle ještě v pátek to byla žába a najednou makarón...pán je gurmán...:D

    http://www.bike-forum.cz/upload/users_lib/21452/fotogalerie/big/69.jpg

    OdpovědětVymazat
  4. Stejnak nikdo neví co to je jako originál tak proč tam nechat starý hnusny nalepky pežotu když mám doma krásny Colnááágo <3 A tohle je teprv začátek ještě to trošku doladím aby mě to víc sedělo.. =)) a uznej že to hned vypadá líp =P

    OdpovědětVymazat
  5. No já nejsem příznivec "lepičů" (a že jich tu je), takže bych spíš ocenil, kdyby to bylo bez polepů a nebo kdyby sis nechal zbastlit vlastní polepy - nějakou DIY značku...:)

    OdpovědětVymazat
  6. Bez polepů to bylo celkem na blití,=/ a naco se srát z něčím co mám doma už hotový a určitě hezčí.. pokud tě to tak pohoršuje tak jakože to kolo tu vůbec není =D

    OdpovědětVymazat
  7. Asi taky oddělám nápis Peugeot ze svýho auta...

    OdpovědětVymazat
  8. Můžu ti půjčit zánovní majzl. :-)

    OdpovědětVymazat