sobota 18. června 2011

Moje Colnago SS

A je to tady. Jakmile přijel Colňas z lakovny hned jsem ho nahrubo složil.
Co na něj říkáte?


7 komentářů:

  1. pěkný mooc,akorát sedlo bych dal krapet vejš! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. bomba. ty loukote jsou dobre vymysleny, ze se daji predelat predni na zadni a nopak.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá dobře, ale když už, tak bych del buď stříbrnou sedlovku nebo černej kokpit. To bude SS nebo fix? Dá se ten náboj nějak zafixovat?

    OdpovědětVymazat
  4. Sedlovka je karbonová tzn. černá, kokpit je hliníkovej tzn. stříbrnej, ale neboj Cinelli karbon omotávka ho ztmaví.
    Bude to single, zafixovat to údajně nejde (už se na to díval kde kdo). A mezi náma na SS se těšim, jak si budu cvrčet z kopce aniž bych točil nohama.

    OdpovědětVymazat
  5. Cvrčet z kopce si budeš pouze za podmínky, že se na to dětské kolo poskládáš...;) Hlasuju pro možnost, aby si mi ten Cinelli forbec vyměnil za černej Deda Murex 140mm, které je zaprve černej a zadruhé dlouhej...;) Mám tu i jinej černej forbec, kdybys chtěl vyzkoušet, jak to vypadá...;) Kliky budou ty dráhové dury nebo dáš něco černého?:)

    OdpovědětVymazat
  6. Forbec je tam 3ttt 13cm, sedlovku mám shodou okolností Deda takže by to páslo. Zkoušce tvýho Murexe se nebráním jestli je ve stavu a je to tenhle http://www.cbike.com/ProductImages/deda/murex.jpg Co máš ještě na skladě?
    Kliky tam budou ty původní Dury, který jsem vyleštil do bezvědomí. Zatím jsou stříbný, ale jelikož vím o dobré eloxovně kdo ví jestli to tam nezavezu... Šlapátka Campa, klipsny Cinelli.
    Kdy se ukážeš v Brně, v pátek navečer?

    OdpovědětVymazat