středa 22. června 2011

Kdo je Miloš Fišera?

Vzhledem k tomu, že se jsem před časem koupil rám s brandem Miloš Fišera, začal mě zajímat jeho původ.
Oči mi otevřel Šula, který mi řekl, že je to 2. násobný mistr světa v cylkokrosu a strýc Šimůnka.

Více informací zde

7 komentářů:

  1. Jestli si dobře pamatuju, tak tohle je tvoje Colnago, ne?;) Co si udělal s tou vidlí? Nějakou dráhovou sháním...

    OdpovědětVymazat
  2. Má stejně děsně krátkej krk (asi o delší cenťák než ta tvoje chromová) a je v novém colnago laku, jako vidla č.2

    OdpovědětVymazat
  3. nebudes to slyset rad, ale tim "colnagem" jsi to zkazil :-(. videl jsem to az opiskovany. tohle melo zustat v puvodnim stavu...

    OdpovědětVymazat
  4. Bylo to vobouchaný, nechal jsem vařit objímku sedlovky, takže od švajcu v těch místech spálenej lak. Navíc k těm loukotím to chtělo žluto-černou. Kdybych žil v Itálii, tak bych renovoval origo Colnago. Co už v české kotlině...
    Další kolo postavím s vlastní značkou "MYSLIVEC" a to bude teprv peklo. Ohýbaný trubky rámu, řemenovej převod atp.

    OdpovědětVymazat
  5. No tak si měl zachovat značku a jen to fouknout do černo-žluté...Osobně taky nejsem zrovna příznivec "převlékání" rámů...:/ Jinak o vlastním rámu na styl 3rensho sem taky uvažoval. Asi si o tom promluvím s Barešem...:D

    OdpovědětVymazat
  6. Měl jsi s toho udělat MILOUŠE ZEMANAMA a dopředu fláknout Bechera! V původním stavu bych to nechal pokud bych na tom denně jezdil do práce a měl to na zamykání po venku,asi tak. SS je moc pěkně poladěný a byla by škoda na to dávat takový komponenty jaký tam ted jsou. Až to uvidíte LIVE tak budete mluvit jinak...jo a je to neskutečně lehký

    OdpovědětVymazat
  7. bekku, asi si nerozumime. upraveny je to hezky, libi se mne to. ale v puvodnim stavu to melo nejakou historickou hodnotu. ted je to "jen" bezejmenny ram prestrikany na colnago.

    OdpovědětVymazat