sobota 25. června 2011

Chlastací šalina

Představte si, že jsme při včerejší jízdě Brnem narazili na šalinu, která funguje jako bar, kde si můžete dát míchanej drink, hraje tam mjůzik a navíc jedzí okružní jízdu. Lístek do takové "speciální" šaliny přijde na stopade.



Jo a nesmím zapomenout na Bekimův OTVÍRÁK

9 komentářů:

  1. Škoda jen ,že včerejší ůčast byla slabší. Každopádně asi nejlepší byla zábava v nově otevřené arabské vegetariánské restauraci v podzemí,kde si Martin chtěl objednat krvavý pivo a já vepřovej gyros,obsluha chvíli nechápala...:-) a takovýchhle gegů jsme tam měli na celej večer kterej nám zpříjemnovali dva chlapíci živou hudbou. Jo a abych nezapoměl kokainová kořalka (podpultovka) a další speciality... bekk

    OdpovědětVymazat
  2. Víc info o párty šalině : http://www.partysalina.cz/mens/index.html
    PS: Kdyby pan Nakládal nebyl pan Nakládal tak jedu už zase sváma.. =//

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Protože u něj mám už asi 5týdnů rám =D Jinak za ním nelezu vůbec a beru věci přes tatu =))

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. asi ve čtvrtek nebo pátek jak se domluvíme,každopádně jsme tě neviděli děsně dlouho,woee! :-) sleduj blog.

    OdpovědětVymazat
  7. No prostě Nakládal,a chudák dědo =// a ted se koukam a mám ten rám u něj skoro 7 tydnu =D a to kdyz sem mu volal v ponděli tak říkal at se v pátek stavím a vono hovno , prej se nakonec k tomu nedostal ,že měl moc práce a ani mě nezavolal že to není.. =/

    OdpovědětVymazat
  8. Já vím ja vím, upálit mě!! =D ja ted musel hafo hrotit školu nějak sem to zesral a měl sem to hafo na hraně a ani nebylo kolo takže sem na to trošec ted sral no =/ Ale už je to zamnou kolo skoro předemnou takže už se zase připojím =))

    OdpovědětVymazat