pátek 11. února 2011

Logo na dres

Logo ako výšivka.

Sezóna je čo chvíľa tu a po meste začnú jazdiť aj tý, čo tomu cez zimu moc nedali (alebo si nechali ukradnúť bike). No a kedže už máme fixies, blog, logo (neviem ako to dopadlo so schvalovaním) a názov tak by nebolo od veci zlepšiť viditeľnú identitu k Brnenskému Fixedbeer gangu (FBB - Fixed Beer Brno) dokončením zázračne získaných dresov. Všetci ich máme rovnaké, čo je jeden problém vyriešený, ale chýba tam jasná známka toho že to je FBB.

Trochu som sa poohliadol na nete a po zbežnom prehliadaní som našiel dvoch favoritov, ktorý vyzerajú solídne.
Ostatný sa mi zdali menej špecifikovaný na túto službu.
Ja by som preferoval verziu výšivky a nie nášivky, vzhľadom na trvanlivosť a lepšie prevedenie. Po rýchlom zhodnotený cien mi vychádzalo, že pri normálnych velkostiach nás jeden dres nebude stáť viac ako 150Kč a aj to už som asi celkom strelil vysoko. Počítal by som s 15-20 dresmi. Je nás síce menej, ale pokial si dobre pamätám tak si každý vzal tak dva, alebo viac. No a keby bolo možné ešte dáke získať, tak ani to by nebolo na škodu, spraviť ich a prípadným novým členom predať. Dúfam že toto trochu rozpúta diskusiu a na niečom sa dohodneme.

9 komentářů:

  1. Myslim, že na novou sezónu bys měl spíš řešit kolo a pak až dres...;)

    OdpovědětVymazat
  2. Kolo už mám a už sa na ňom pracuje, preto riešim dres :)

    OdpovědětVymazat
  3. Byl si na favoritu nebo stavíš z nějaké silničky?

    OdpovědětVymazat
  4. Kubo,
    hodnotím tvůj příspěvek. Jsem rád, že se najde někdo iniciativní.
    Já jsem rozhodně pro! Proč myslíš, že je výšivka trvanlivější než nášivka? Myslel jsem že je tomu naopak...
    Osobně bych nejradši nechal černě vyšít: Fixed Beer Brno do bílého pole na naše yellow dresy a to ideálně na předek i na zadek.
    Tímto prosímu Juru, aby přetransformoval Campagnolo logo na to naše. Pak to stačí dát na hromadu, vybrat prachy a poslat to na vyšití.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem čuměl na ty vyšívací firmy a dělají fakt pekla...
    Takže musíme to mít !!!fosforeskující!!!, vyšívané 3D a asi i metalické s flitry ;-))

    OdpovědětVymazat
  6. Výšivka podle mě bude vždycky vypadat líp. Nášivka bude taková ta tvrdá ludra,ale zase když se dres poškodí dá se přešít jinam. Já jsem rozhodně pro vyšití.

    OdpovědětVymazat
  7. @Břeťa: Díki Martinovi som sa dostal do Favoritu a získal kolo.

    @Martin: ani nie tak trvanlivejšia, ako to, že nášivku dostaneme na kus látky ktorý si na ten dres budeme musieť prilepiť prižehliť a to si nemyslím, že je na dres práve najvhodnešie.

    No takže, kto má možnosť pripraviť podklady? Pretože myslím, že to je jediné čo zatial chýba.

    OdpovědětVymazat
  8. @KU3O: a na mě ste se samozřejmě vykašlali...:(

    OdpovědětVymazat
  9. Jde o to, aby se někdo, kdo pro to má cit, pokusil napodobit Campa font (nebo podobný) s názvem našeho klubu.
    Campagnolo ve vektorech zde - http://www.brandsoftheworld.com/logo/campagnolo-0

    OdpovědětVymazat