neděle 13. února 2011

Klubové dresy FBB - 2. verze

Zatím máme objednávky na 20 dresů.
- Břéťa: 1
- Bekim: 3
- Martin: 2
- JST: 2
- Kuba: 2
- Ku3o: 3
- Čuli: 2
- Sabit: 2
- Verča: 1
- Uschak: 2

Sice to není Campa font, ale dost se k němu blíží. Co vy na to?
V komentářích přijímáme objednávky na vyšití! Kdo zaváhá...

24 komentářů:

  1. Já bych prosil jeden komplet dres...;)

    OdpovědětVymazat
  2. IMHO by v nápis neměl být vpředu i vzadu a na pravý rukáv bych nechal vyšít logo nebo jen FBB a někam vyšít ještě jméno...;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jak budete na té přehradě, stavte se pro další várku dresů (U vesla).
    V rámci toho, aby to nevyšlo na milión bych to udělal jednotně a jednoduše. Jinak je samozřejmě design k diskuzi.

    OdpovědětVymazat
  4. No tiež som sa na to dnes asi hodinu pozeral a dospel som k názoru, že kludne môžeme voliť aj iný font ako ten od C. No a ty si vybral fakt dobrý. Super, páči sa mi to!
    Mám pár pripomienok k designu. Ako povedal @Břeťa, dopredu by som také velké logo nedával. Keď už dopredu nápis, tak by som volil variantu, malé nápis na miesto náprsnej kapsičky. Ale iba názov, logo nie, pretože to bude malé a z dialky by to vyzeralo ako starobrno a tomu by som sa vyhol. By to vyzeralo ako reklamné tričko, čo majú čašníci v pivovare. A kludne sa prikláňam aj k tomu "FBB" na ramene. Inak spokojnoť. Inak mám doma tri dresy, ktoré budem chcieť všetky počmárať :)

    OdpovědětVymazat
  5. Druhá verzia sa mi zahovára. Ja som za! Spočítame dresy. Pošleme dotaz. Pozbierame dresy. Pošleme dresy. Počkáme, trpezlivo. A máme to doma...

    OdpovědětVymazat
  6. martas, tys trefil ten font velice solidne ;-). ono to campagnolo ma specifickych par pismenek. V nasem napisu se to tyka pouze "o". tady jsem hodil neco s tim o https://lh3.googleusercontent.com/_LBzMFRRta64/TVgZxe15xDI/AAAAAAAAA4k/MBuJdh53enE/fixed_beer_brno_nasivka_preview.png . dej mne vedet nazev fontu, pripadne primo font posli do mejlu, kery jsi zvolil.

    OdpovědětVymazat
  7. Je to vymakaný,víc se mě líbí taky varianta 2,jméno tam vyšít rozhodně nechci nejsu hokejista! :-) Dresy bych chtěl pošít cca 3-4ks,napište kdo kolik at nám můžou udělat cenu a pak to tam hnedka pošlem! Taky by jsme se měli zase sejít a splknout.

    OdpovědětVymazat
  8. Druhá verze je dobrá, beru 2 kusy.

    OdpovědětVymazat
  9. trosku jsem si pohral s martinovym fontem https://lh4.googleusercontent.com/_LBzMFRRta64/TVkgHQmNYjI/AAAAAAAAA40/olicylr2BZ8/s512/fixed_beer_nasivka_final_01%20copy.png . jsem otevren pripominkam a navrhum ;-).
    jen mne trosku vrta hlavou, jak se popere pletenina s tim vysivanim...

    OdpovědětVymazat
  10. Ještě chybí Sabit + Verča. Sabit má myslím 2 a Verča 1 - slíbenej od Martina:-)

    OdpovědětVymazat
  11. to JSt: ve zkratce FBB bych zvětšil mezeru mezi BB.zdá se mi to vizuálně hezčí...jinak FBB je zkratka pro FEMALE BODYBUILDER:)o to se mi to líbí víc....

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ještě mi chybí číslo u Čuliho a JST.
    Poohlídněte se po nějaké vyšívárně v Brně, ať to můžem trochu poohlídat, příp. ušetřit na poštovným.
    Veruně věnuju dres já (i když vzhledem k jejím vnadám nevěřim, že se do něj vejde). Podarujte teda někdo z vás Břetislava, ať nejezdí nahej.

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem v rychlosti našel tohle:
    http://www.vysivani-brno.cz/
    http://www.activ.cz/vysivky.html
    http://www.bushkill.eu/vysivani.html
    http://www.nasivky.info/
    http://www.kyjovskekroje.cz/vysivka/nabidka.html

    OdpovědětVymazat
  14. No ťažko sa rozhoduje bez nejakých referencií, ale ja by som bol možno za to http://www.activ.cz/vysivky.html .

    OdpovědětVymazat
  15. jako kolik si myslite, ze tech dresu budu chtit? deset? jeden maximalne dva :-)).

    OdpovědětVymazat
  16. Prihod mi tam taky dva kousky, dik ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. @Břeťa: Rovnaká otázka... Kto @Uschak? Žeby nový člen? Alebo starý známy a iba sa maskuje!

    OdpovědětVymazat
  18. uschak je karlos. stoji na fotce zady http://2.bp.blogspot.com/_584QAFo5ejg/TOZ4jCO9ClI/AAAAAAAACnw/ckozo9FPegc/s1600/14-11-2010+15-51-54_resize.JPG

    OdpovědětVymazat
  19. Juro, mohl bys udělat final verzi těch nápisů vč. velikosti. Já to pak pošlu na nacenění do vyšíváren.
    Jak vyhodnotíme nej nabídku musíme se sejít, vybrat prachy a dát dresy na hromadu.

    OdpovědětVymazat
  20. martas: pres vikend si na to udelam cas a doladim napisy do konecne podoby.
    otazka zni, zda-li mame k dispozici vubec 20 dresu - nesazel bych na to, ze jeste dostaneme dalsi. ve skrini mam dva pro sebe a jeden pro bretu. no... snad tu dvacitku dame dokupy.

    OdpovědětVymazat