pondělí 21. února 2011

Dresy - další verze

Promáklejší font a nová loga. Jak se vám to zdá?

5 komentářů:

  1. nechal bych napis vepredu. vzadu by byl furt akorat pod mosnou a kdyz nekam prindes, tak at to je videt zepredu. krygl bych vypustil a nechal jen zkratku na rukavech a cely nazev na hrudi.

    OdpovědětVymazat
  2. Trošku spamu - nemáte doma někdo plonkové hlávko 1"? Něco trošku lepšího (Shi105/600, Campa, Ríša apod...)? Odkoupím nebo vyměním...:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda nemám připomínek takhle by to klidně mohlo být... JST: co ti vadí na krýglu,dyt jsme FFB! Ostatně malej nápis pod škopkem by bejt mohl,jen taková decentka.Já osobně s báglem jezdit nebudu vše potřebné narvu do kapes na hrbu...

    OdpovědětVymazat
  4. Ako vravel @JST ja by som ten názov možno dal aj nižšie, kvôli báglu. Ale nebazírujem na tom. Logo sa mi páči to čo je na tom triku, to je pekné (s tou penou sa mi to velmi nezahovára).

    Inak ako to vyzerá s tými ponukami? Posielal to tam niekto? Alebo potom spravíme najprv definitívny návrh a potom to tam pošleme?

    Každopádne by som to spravil tak, že dal by som dokopy 3 návrhy čo sa tu najviac preberali a mali najväčší úspech a proste hlasoval. Všetky sú dobré a odlišujú sa iba v jemných detailoch, takže myslím, že ak keď niekto nebude mať na sebe triko so svojím oblúbeným designom tak stále to bude super triko.

    OdpovědětVymazat