pátek 9. prosince 2011

Dráhový rám,cca 50-60 léta













Zdravím feckaře, od Sáby jsem získal tuto specialitu v podobě rámu zatím nezjišténého čes. výrobce z 50-tých letet cca, který utekl hrobníkovy z lopaty.takže nás čeká během zimy bližší seznámení, ať jsem připraveni na novou sezónu.čůz














9 komentářů:

  1. Viděl jsem ho naživo a je to fakt kousek! Hlavně to neposer komaxem jak jsem zaslechl. Tohle chce oldskůlovej lak.

    OdpovědětVymazat
  2. to bude dost mozna i starsi nez padesaty leta. vzal bych to k nekomu kompetentnimu, aby zjistil, co to je. resp, aby potvrdil mou domenku, ze mas klenot jmenem peric. to by pak patrilo do muzea a ne na tom jezdit.

    OdpovědětVymazat
  3. jak ted ctu... nedelej s tim nic nez zjistis, co to doopravdy je!

    OdpovědětVymazat
  4. jasný, zatim to mám nachystaný, byl jsem s tím u MR.Nakládala, taky na to vcelku koukal, dá mě vědět ještě,ale taky nevěděl, každopadně budu rád za každý info,ten peric by to mohl bejt,dival jsem se na nějáky foto na netu, ale moc toho není.Jinak je to dost doprasený, patky byly dokroucený, zadní můstek uprostřed secvaklej a provrtanej na brzdu, vidla to samí, no uvidíme...dík za info.

    OdpovědětVymazat
  5. jak píše Jst,je to spíš na výstavku,na trdlování po štatlu to moc nebude. je to hrubej dědek!

    OdpovědětVymazat
  6. Peřiče nabízí borec na jednom sběratelským serveru za 30k, takže to bude spíš do vitrínky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Takže potvrzeno perič to nakonec není,podle dostupných info a konzultace s panem Štěrbou, rám poztrádá známky výroby z dílny A.periče, jak mufny tak abscence v.č. na sedlové mufně atd.Pochází z let 1940-1960 a výrobců v té době bylo mnoho.

    OdpovědětVymazat