čtvrtek 14. dubna 2011

pristi vikend brno-znojmo-brno

chtelo by to nejaky trosku delsi vylet, abychom potrenovali na tu pest ;-). co byste rekli dat pristi vikend brno-znojmo-brno? v tuto chvili mne je jedno jestli sobota nebo nedele. rozhodnuti bych nechal na pocasi a na tom, jak bude kdo moct.
lehky nastin trasy.

Cyklistická trasa 905537 - powered by Bikemap 

brat s rezervou. loni mne stejny vylet hodil dve kila :-)). proto by bylo idealni vyrazit nejpozdeji o deviti, radeji i driv, at je to vyletik napohodu ;-).
do komentu piste, kdo a kery den by se vam to hodilo vic.

9 komentářů:

  1. jestli do té doby pořeším kolo tak pojedu a mě je jedno jestli sobota nebo neděle =))

    OdpovědětVymazat
  2. Nebudem volný, ale rozhodne super nápad.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Sakra nejak se mi to komplikuje a vypada to ze budu mit kazdy vikendovy den nejaky vecirek....oujeee, ale lepsi bude sobota, trosku si tak zaslapat :-D

    OdpovědětVymazat
  5. takze je rozhodnuto. mne taky vic sedi sobota - tedy v sobotu jedem ;-).

    OdpovědětVymazat
  6. ok,tak kde a kdy,taky navrhuju zkratit trosku trasu...

    OdpovědětVymazat