neděle 14. dubna 2013

O čom bol Garage Race 2013

Tretí krát Garage Race a druhý krát s účasťou FBB. A ako aj minulý rok, i tento sme niečo za Brno vyhrali.

Reprezentácia Fixes Beer Brno na Garage Race 2013.


Z Brna sme vyrazili v celkovej zostave Draho, Soňa a ja. Dokonca s tromi kolami. Otázku toho, prečo náš príchod bol až hodinu a pol po registrácii nechám stranou, ale nakoniec sa ukázalo, že to problém nebol a v priebehu prvých jázd short tracku sme sa ja a Draho zaregistrovali. 


Trať bola z veľkej časti rovnaká ako minulý rok, iba sa pridal ziazd a výjazd o jedno poschodie pred cieľom. Na našu prvú jazdu sme nastúpili v trojici a celkom suverénne sme obaja prešli cieľo a zabezpečili postup do ďalšieho kola. Druhé kolo už tak žiarivé nebolo a tým pre nás short track skončil.  Ondra, ktorý sa účastnil na požičanom biku, dosiahol na tretie kolo a po tesnom finiši vypadol.


Najzaujímavešie však podľa mňa bolo závod dievčat, do ktorého sa prihlásila aj Soňa na svojom novom kole. To kolo bolo prvý krát zostavené po príjazde na GR a Soňa na ňom pred závodom prešla asi 200m. Z celkového počtu asi 8 dievčat skočila niekde v strede, keď v prvom kole využila zaváhanie súperky, ktorá poplietla trať a druhé jej tesný finiš prekazil pád v poslednej zákrute. Tak či onak mala výbornú premiéru na kole bez bŕzd a strapov.
Štart zahrievacej jazdy short tracku dievčat.



Ďalšie disciplíny ako obvykle - trackstand, best skid/trick. Trackstand ovládol nám známi Erich Homola. Ja som sa umiestnil na 3 mieste. Best Skid sa už dial v réžii FBB, kde som vo finálovej jazde porazil Lukáša Váňu (myslim, dúfam že som meno nepoplietol) a umiestil sa tak ako celkový výťaz. Erich skončil tretí v poradí, čiže sme si pozície pekne vymenili. Best trick je disciplína, na ktorú nemáme nikoho, kto by v nej zažiaril, samozrejme okrem Ondru, ale ten  sa tento rok best-tricku nezúčastnil. 


Celkovo príjemný závod s dobrou účasťou (afektovaný dredáč nechýbal), super cenami. Ja som si domov odiesol batoh Playbag a Wesc slúchadlá za prvé miesto a Soňa aspoň za účasť flašu :D. Chcel by som zdôrazniť aj organizáciu od Funbikes, pretože sa mi zdala zvládnutá a dobre pripravená. Niekdy na búdúce zas. 
Moja výhra za prvé miesto v Best Skide - batoh 
Playbag.

3 komentáře: