pondělí 18. března 2013

Cyklo-Botička

Zdarec,
nevím jestli se jedná o nové praktiky Městské policie za špatné parkování, či ojedinělou akci nějakého vtipálka, ale výsledek je nepojízdné kolo a nasraný cyklista. Včera jsem zamknul k dopravní značce před Neexistujícím barem fixku. Po dvou hodinách popíjení iontového nápoje jsem usoudil, že mám pro dnešek potrénováno. Tak jsem zaplatil patřičný obnos a vyrazil směrem domů. Kolo se nacházelo ve stejné pozici jako jsem ho zanechal, nejevilo známky poškození tudíž jsem nasedl a šlápl do pedálů. Po pár šlápnutích za docela solidního randálu jsem zjistil, že nějaký vtipálek mi umístil do výpletu předního kola zamčený visací zámek. Vzhledem k tomu že jsem nedisponoval ani kapesním nožem natož centerklíčem, bylo nutné domů odkráčet po vlastních. Výsledkem je omlácená vidlice a docela pěkný pěší výlet za totálního nasrání.


Takže bacha, Fixie Zdar!!!

5 komentářů:

  1. mel sis to vomotat izolackou a jet do hornbacu pro pakace. :)

    OdpovědětVymazat
  2. si do srajtofle dame kousek platku pilky zabalenyho v novinach, at se to neopakuje. kazdopadne jako for je to hodne dobry. predstav si, ze prijdes ke svymu kolu a vono bude heftnuty jeste jednim cizim zamkem. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Běžne nosím po kapsách izolačku :)

    OdpovědětVymazat
  4. ses mel zeptal v to baru,ty izolacko!

    OdpovědětVymazat