úterý 11. prosince 2012

Čo internet vydal o TSE- The Slovak Experiment



Začiatkom Januára sa, už po niekoľký rok v rade, konal fixed gear závod The Slovak Experiment - TSE.  Po celé roky ho organizovala skupina ukrytá za blogom lastmanstanding . Závod sa šiel vo dvojiciach s minimálne jedným fixed kolom a štartom vo Viedni a cieľom v Bratislave. Pre skomplikovanie súťaže boli pridané povinné zastávky s blbými otázkami. Táto časť sa mi zdala nedomyslená ale budiž. Vo výsledku sa všetci stretli v hospode v BA a za chaotického vyhlásenia sa odovzdávali ceny. Report z minulého roku je čítajte tu  

Na budúci rok (to je to trápne obdobie roka, keď sa udalosť, ktorá nie je ani za mesiac označuje "na budúci rok"), som dúfal v podobnú akciu, keďže JSt poctivo trénoval, čo by znamenalo, že v najbližšom ročníku bude ťahať on. Keďže na blogu neostal ani ten"last man" tak som začal googlovať. S informácií čo som našiel tak nejako vyplýva, že budúci rok sa akcia mení a to tak, že sa sa ruší. Koniec TSE. TSE sa síce už organizovať nebude, ale zdá sa, že ju nahradila nový experiment - The Hungary Experiment THE. Pravidlá a princíp asi rovnaké, no cieľ nebude v Bratislave, ale až v maďarskom Gyor. Čo je trasa dlhá asi 120km. Pokiaľ by počasie prialo tak ako minulý rok, tak to je vzdialenosť celkom fajn. V snehu, daždi by to bolo skôr pre Bear G. 

Celá správa má aj svoje ALE. Tieto informácie som čerpal z rakúskeho kolo fóra . Prvá zmienka v anále je zo Septembra a celkovo to tam moc nežije. Z toho mála, s chabou nemčinou a google translatorom som tak nejako vyrozumel, že akcia sa možno vôbec neuskutoční. Chcelo by, aby to skukol niekto s dobrou nemčinou. Stálo by to za to!

Mimo iné som skúšal posielať email iniciatíve zodpovednej za TSE avšak bez odpovede. Viac som nevydalo. Nie je to nič moč, ale čakám že skôr či neskôr vypláva na povrch viac mrtvol a my budeme o niečo múdrejší čo s prvým januárovým víkendom spraviť.

7 komentářů:

  1. no takze ve stejnym terminu teda udelame TME - The Moravia Experiment. Uz to s Marou mame v hlave. Kdyby nahodou nakonec TSE bylo, tak se uvidi. Co vy na to, nejaci zajemci z fbb?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja by som do toho siel. A kam by to bolo. Dal by som to odniekal do Brna

      Vymazat
    2. odnekud do Brna nebo z Brna nekam a misto hledani pritroublych pismenek v prateru bych dal zahrivaci zastavky na ruma v zapadlych hospudkach po ceste. Mara uz dela plakat.

      Vymazat
    3. Ja by som sa niekam zaviezol vlakom a siel do Brna. Zda sa mi to lepsie ako ked zjebany, zmrznuty alebo mokry sa budeme srat niekde vo vlaku/buse.

      Vymazat
  2. dobrej napad. pojdte do toho. navrhuju mikulov. tam, zpet, ci oboje :)

    OdpovědětVymazat