pátek 20. července 2012

Kozenka dostala nová rychlejší řidítka

Bajk se trošku protáhl.
Rajdrs vjů.
Výrobek ještě před třiadevadesátym.
Jedny z nejúchylnějších, u nás vyrobených, rodel. :-)

6 komentářů:

  1. Tam nemůžeš vživotě došáhnout. Co na to tvoje záda?

    OdpovědětVymazat
  2. dovolim si prezentovat svou teorii, ktera minimalne pro me plati... ;-)
    zada me z kola boli ve dvou pripadech. blbe se oblecu, mam holy zada a ofouknou me :-)) nebo sedim moc vzprimene - otresy jdou rovnou do patere. typicky prechod po delsi dobe ze silnicky/drahovky na mtb nez si zada zvyknou.
    kdyz jsem na kole ohly, je to uplne neco jinyho, nez zhrbenej plet zahradku. ;-) na kole jsou zada i bricho uvolneny a drzim to prakticky jen rukama na rodlech. takze to vubec neni o zadech, ale zmiraji me ty moje paratka a to neni nic nezdravyho. :-)) ...pokud mne teda kvuli tomu nezacnou mrtvit konecky nekterych prstu, jak se mne stalo ted behem klinovca. O:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Kdyby chtěl někdo vybavit dráhovku bulhornama, tak mám doma podobné Kuboje říznuté v druhém oblouku od konce (čili krátké) + k tomu TT hrazdu Kuboj. Omotávka černý korek Pells, komplet omotáno (byly namontěné na představec s odnímatelným čelem). Imho celkem dobrá volba na delší výlety...;)

    OdpovědětVymazat
  4. breto, ses si jistej, ze jsou rizly? mam ty stejny jak ty (vim o x dalsich), ale imho tak vylezly z fabriky a nikdo je nerezal. tyto jsou jinaci produkt.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty moje byly z fabriky dlouhý jako tvoje po konec prvního ohybu (bráno od konce). Já sem je pak zařízl tak, že končí malým obloučkem, který zbyl z druhého záhybu (na těch tvých). Je to vidět v B-F galerii na mých kolech...

    Původní stav je tady: http://www.bike-forum.cz/upload/users_lib/18716/biky/big/1011139.jpg

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, mohl bys mi prosim poslat fotky konkretnich riditek, neco podobneho shanim )) Diky moc! Krystof.

    OdpovědětVymazat