neděle 4. března 2012

Do Velmezu za Harrachem

Kdo zostal vo sobotě doma, prohloupil. Ale já vám říkal, pojeďte někam. ;-)
S Romanem a Maňáskem jsme vyrazili do Velmezu, přesně v duchu Fixed Beeru, na škopek. Fixed vlajku jsem vezl vztyčenou jen já. Čili jsem jel furt hranu a stejně byl brzda. :-D Hodilo to solidní stodvaciáš, nohy mně doma řekly, že trasa byla horského charakteru. :-D
A dem na fotky. Jsou enem z knajpy, bo nebyl čas fotit po cestě. :-)
Roztomilá čtrnáctečka.



Kdo neměl mošnu, musel kotvit petku do rámu. tzn. všichni krom mě. :-P

Zejména pro tyto účely je výhodou vedení lanek rámem. :-)

Zrovna teď kalím těžce zaslouženou zrzku.
P.S.: Docela to leze do hlavy. :-))

1 komentář:

  1. hmmm jst ma teda lestos uz pekelne nasvihano. ja sem nemohl,musel sem do haku a pak jet skontrolovat chalupu,estli se tam nevali nejakej bezdak. byl sem dneska pekne na samotare dal sem tour de prygl a zjistil,ze chodci se pozime chovaji jako pice a neumi uhybat,nechybelo moc a par sem jich dneska posrazel! vcera teda bylo pocasko mnohem lepsi,ostatne jako kazdej vikend.

    OdpovědětVymazat