čtvrtek 24. března 2011

Jeans at FSI



Jeansová festka z pred Strojárny na Palačáku.

Koho?

Nechal som odkaz na papieriku. Dúfam že sa dakto prizná k tomuto zaujímavému počinu.











7 komentářů:

  1. Tak to je velká stylovka,Replay Blue Jeans!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Hafo dobrá uchylárna =DD snad se ozve =))

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím, kolo je moje, dík za vzkaz..

    Jsem z Pardubic, ale studuju na FSI, takže přes týden jsem v Brně.
    Jestli se někdy půjdete projet, dejte určitě vědět, rád se přidám..
    Taky sháníme hráče na BikePolo, v Brně už jsme minimálně 3, ale ještě by to pár lidí chtělo..

    Mějte se, Vopi

    OdpovědětVymazat
  4. Taky hodnotím riflový kolo, super nápad! I kožený nebo kožešinový by nebylo marný...

    OdpovědětVymazat
  5. @Vopi: tebe si pamatuju - jednou jsme se zdravili na Skácelce. Bohužel sem jel zrovna do školy a neměl sem čas...:) Jinak kolo je super nápad, jen by to chtělo použít na nějaký lepší rám. Btw. musí se to strašně špinit...:)

    OdpovědětVymazat
  6. @Břeťa: Jo jo já si tě taky pamatuju.
    Ten favoriťáckej rám je u nás prostě klasika, proto mám právě ten..
    No a se špiněním je to lepší než jsem čekal, mám to tak už rok, po zimě jsem to ještě nemyl a vypadá, tak jak vypadá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nebo to můžeš hodit do čistítny! :-)

    OdpovědětVymazat